fyzické testy

Úvodní stránka Fóra Sport fyzické testy

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Bobes a poslední změna proběhla před 2 roky, 11 měsíci.

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (celkem z 7)
  • Autor
    Příspěvky
  • #9053 odpověď

    Isabel

    Zdravíčko,
    potřebovala bych poradit jak trénovat na fyzické testy k policii,hlavně jak nejlépe natrénovat běh na 1km a člunkový běh.Dá se to zmáknout tak za jeden měsíc?Mám běhat každý den?Kolik a jak dlouho a tak?Hm,poradí nějaká dobrá dušička?Díky

    #9054 odpověď

    Editor
    Správce

    co jsem slyšel tak fyzické testy jsou nastaveny mírně, horší jsou pak spíš psychotesty, to je větší síto 😉

    Jinak měsíc není moc času, ale ještě můžeš lecos zlepšit. Důležité je vycházet z toho jaký zaběhneš čas teď. A jaké máš zkušenosti s během?

    Taky můžeš kouknout na video o fyzických testech:
    http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/policistou-na-vlastni-kuzi-fyzicke-testy-jsou-pekna-makacka.html

    edit:
    ještě jsem našel článek o fyzických testech, mohl by vám pomoci
    http://www.policista.cz/clanky/reportaz/jak-k-policii-dil-druhy-fyzicke-testy-249/

    #9055 odpověď

    Isabel

    Ahoj,díky za ty odkazy-zajímavé.Jinak co se týče toho běhu,tak než začlo být venku zima jsem běhala ten kilometr za 5,10 ale ted ho mám za 7min což je hrůza.Chodím třikrát týdně do posilovny,tak nevím jestli mám chodit k tomu běhat každý den den nebo ob den.Jsem nějak unavená a krapet mi dělá problémy dech.Mám běhat v tréningu víc jak kilometr nebo jen a jen ten kilometr?Já vím…schízuju 😕

    #9056 odpověď

    Editor
    Správce

    Těch 5,10 by byla slušná vychozí poloha, běhalas to na atletické dráze?
    Jestli nemáš zkušenosti s během tak bych běžecký trénink určitě nezařazoval každý den (tak 4x týdně), případně upravit podle toho jak budeš unavená.
    Určitě do svého tréninku zařazuj i úseky delší než kilometr, abys získlala nějakou základní vytrvalost.

    Důležité je také vědet z předchozích 1000 m ja jaký čas poběžíš- rozepsat si jednotlivé mezičasy na dvoustovky a na testech se nenechat zbytečne strnout, nebo brzdit ( prostě budeš běžet podle toho na co máš natrénováno)

    Taky hraji roli i ostatní součastni testu, myslím že musíš získat celkem 32, nevím jak seš na tom s ostatními testy ❓

    #9057 odpověď

    Kuba_601.skss

    Ahoj,můj názor je, že měsíc je příliš krátká doba na to, aby ses snažila naběhat větší vzdálenosti. Být tebou, zaměřil bych se pouze na trať 1km a raději bych nyní ubral posilku- stačila by 1-2x týdně a zaměřil bych se na ten běh. U člunkového běhu hlavně zvýšit frekvenci nohou a nedělat velké kroky- zpomalují tě. Spíše drobné a rychlé krůčky. Jako žena to však budeš mít u těchto testů docela těžké, pokud je to tak,jak jsem četl. (limity stejné pro muže i ženy) Avšak nic není nemožné;-) Musíš se s tím poprat.

    #9058 odpověď

    Isabel

    Ahojda
    ten běh jsem trenovala před zimou v lese,ale ted jsem skončila 10 dní na antibiotikách…super.Jinak mockrát dík za komentáře jsem ráda za každičkou připomínku.Ostatní discipliny-kliků 22 a ted po nemoci 14,celomotorický jsem nezkoušela,protože mi nepřijde tak těžký,tak se zaměřuju na běh a kliky—až budu umět běhat,zkusím celomorický:-)Takže do posilky budu chodit (tam cvičím cca hodinu a půl) pondělí a pátek a v úterý,středa,čtvrtek,sobota tam budu šašit na běžícím pásu a venku na dráze si naměřím 10m na ten člunkovej,hm…?

    #9059 odpověď

    Bobes

    Ahoj, žádný stres, měsíc je krátká doba ale ne zas moc 😎
    Ta posilovna bohatě postačí 3x týdně, ale musíš si to rozdělit – necvičit pokaždé to samé, cvičit komplexní cviky které zasahují hlubší a větší svalstvo (poraď se s trenérem) a nohy bych vynechal úplně – maximálně zahřát pár dřepy a důkladně protáhnout.
    Hlavně, 1,5 hodiny je k ničemu. Potřebuješ nabrat sílu, ne svalovou hmotu, takže cvič max 40min ale hodně intenzivně (a samozřejmě opatrně). No a úprava stravy s dostatkem červeného masa je ti jasná…
    Být tebou běhal bych tak pětkrát týdně s dostatkem času na regeneraci. Nejdřív se zahřej rychlou chůzí pak si v klidu odběhni ten kilometr a zase se vydýchej při chůzi a tak to opakuj dokud tě to bude „bavit“ ale pořád bys měla stačit s dechem! Hlavně si někde přečti pár řádků o tom jak SPRÁVNĚ běhat (něco o dýchání, pohybu nohou, trupu atd), pak si to vyzkoušíš a zjistíš že tě to běhání začne bavit 🙂 A na konci zase to protáhnutí…
    Jo a běhání do schodů je taky super 😀

    Pak nám napiš jak jsi dopadla, ale ty testy mám taky za sebou a můžu ti říct že to udělá i člověk bez nohy nebo ruky – fakt! Hlavně buď v pohodě a všude jeď naplno (zapomeň na ty minimální počty bodů a stanov si svoje vlastní cíle) a nevšímej si toho že při tom budeš vypadat jako blbec (hlavně při CMT) 😀 Držím palce

Prohlížíte 7 příspěvků - 1 z 7 (celkem z 7)
Odpověď na: fyzické testy
Osobní informace: