Opasek

Úvodní stránka Fóra Cvičení Opasek

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  volsh a poslední změna proběhla před 2 roky, 11 měsíci.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (celkem z 6)
  • Autor
    Příspěvky
  • #8979 odpověď

    Editor
    Správce

    Používáte u cvičení s většími váhami opasek? Na jaké cviky využíváte výhody opasku ?

    #8980 odpověď

    libormahdal

    1) Funguje jako prevence proti ,,kýle“
    2) Stlačuje břicho
    3) Zahřívá trup

    Pokud cvičíte v posilovně kde se často používá klimatizace opasek(sám používám nylonový) vřele doporučuji.
    Pokud děláte např. Benchpress (což věřím že ano, pokud ne 😮 tak začněte!) pás stlačuje břicho a tlačí vzduch do hrudníku.
    Pokud by někdo nesouhlasil s výše uvedeneným moc rád s ním rozvedu diskuzi. 😀

    #8981 odpověď

    Editor
    Správce

    Od jakých vah , je podle tebe dobré začít s opaskem?

    #8982 odpověď

    lvicoun

    Používám u dřepů u těžších sérií (cca 80% 1RM) a pak u hodně těžkých tahů (cca 85% 1RM). Jinak nepoužívám, protože při příliš častém používání opasku pak dochází k oslabování HSS a tím se pak zvyšuje riziko zranění.

    #8983 odpověď

    libormahdal

    Určitě souhlasím. Já ho sice používám již od nižších,vynechávám jen zahřívací série. Např. u benchpressu od 60kg(při mé váze 75kg).

    #8984 odpověď

    volsh

    Ahoj, chápu na co je opasek dobrý a že by se měl především používat u vyšších vah, např. mrtvý tah a dřepy. Ale chci se zeptat u jakých dalších cviků opasek použít a u jakých není třeba? Děkuji za případné odpovědi a rady.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (celkem z 6)
Odpověď na: Opasek
Osobní informace: