Otázky začátečníka

Úvodní stránka Fóra Cvičení Otázky začátečníka

Zvolené téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (1 diskutujícího) se naposledy zapojil uživatel  Kalex a poslední změna proběhla před 2 roky, 11 měsíci.

Prohlížíte 12 příspěvků - 1 z 12 (celkem z 12)
  • Autor
    Příspěvky
  • #8995 odpověď

    rocky

    Ahoj
    Jsem úplný začátečník a potřeboval bych poradit jak cvičti a kolik času trávit v posilce? Kolikrát týdně to je ideální?

    #8996 odpověď

    martin_es6

    kolko maš rokov? venuješ sa nejakým športom? bol si už v posilke?

    #8997 odpověď

    rocky

    je mi 16 let. Dřív jsem hrával fotbal, ale s tím sem teď skončil. Do posilovny se teprve chystám.

    #8998 odpověď

    Synodius

    No ono taky záleží jak často tam chceš chodit , takže pokud se chceš teď věnovat pouze posilovně , tak ti doporučuji chodit 3-4 krát týdně , jinak to nemá cenu , pokud by tě ještě něco zajímalo , tak se ptej.

    #8999 odpověď

    rocky

    jo chtěl bych chodit tak 4 týdně. Zajímalo jakej trénink bys mi doporučil pro začátek?
    Díky

    #9000 odpověď

    Synodius

    no pro začátek , bych si sehnal nějakej trénik na svlaovou hmotu , aby jsi získal sílu , a trochu svalů , pak asi po 3 měsících bych zkusil kupit nějaký gainer , pak asi bych valil na objem. Pak bych šel aasi na sílu a na objem , pak by se vidělo co ti dělá problém , a jak chceš vypadat.

    #9001 odpověď

    libormahdal

    Pokud jste Úplný začátečník tak základ je 3-4krát týdně.
    Běhěm prvních 4-6měsíců nepoužívejte suplementy, musíte poznat vlastní hranice.
    Vřele doporučuji chodit,,obden“.Rozdělte si tělo na partie které budete za ten den cvičit.

    Např. já používám:

    1)Hrudník, záda(někdo by mohl namítat že 2 velké svalové parti v jeden den je težký, ale pokud máte opravdu chuť a nevzdáte to, tak si na to zvyknete)
    2)biceps,triceps
    3)nohy, ramena
    -břicho není uvedeno, je zařazené v KAŽDÉM DNI!
    -na každou partii byste měli mít aspoň 3 cviky po minimum je 2 série(ideál3-4) po: na sílu 2-3opakování(s velkou váhou)
    objem 8-12
    rýsování(pokud si myslíte že máte co)15-
    někteří boci mají i 100opak na sérii

    Velmi dbejte na dobrou stravu, jezte každé dvě hodiny! Nezapomeňte na snídani-je to základ.

    Přeju hodně štěstí a ať rostou 😀

    PS: Pokud je Vám pod 15 let necvičte s váhou která je vyšší než Vaše vlastní. Je to kvůli prevenci zranění, které by Vám zamezilo v tréninku na hodně dlouhou dobu( pro mě je dlouhá doba i ten odpočinkový den,ale to ten nemyslím, mluvím o čase v řádech týdnů až měsíců)

    #9002 odpověď

    lvicoun

    Silně nesouhlasím s předchozím příspěvkem. Split pro začátečníka není!
    Začátečník musí především zpevnit střed těla, naučit se správnou techniku cviků. Ideální na toto vše je trénink 3x týdně celého těla.

    #9003 odpověď

    libormahdal

    Nechci se hádat. Každý ať si zkusí svoje. Mě nejlépe tělo ,,funguje“ takhle 😉 😉 . Nikdy jsem nedělal jiný sport(jen tae kwon do- asi 2 měsíce a teď pokračuji s MMA). Začínal jsem PŘESNĚ takhle a nikdo z mých známích nemá takové ❗ výsledky ❗ :ugeek: :ugeek: .

    PS: Jestli na holky vysoké počty nezabírají tak mě oprav prosím 🙄 🙄

    #9004 odpověď

    lvicoun

    Tím že jen zvýšíš opakování nad normál ani holka nic nevyseká, pokud nebude držet dietu. Jistým počtem opakování se fakt nerýsuje, jediné, čeho se může docílit je, že se zcýší celkový objem práce, což dobře jde i přidáním série. Nevidím důvod jet při rýsování jiný trénink, než v objemu.

    To že vypadáš podle svého tréninku lépe než ostatní, promiň, ale to není argument 🙂 nic ve zlém. Já znám zase spoustu jiných, kteří po splitu vypadají po 2 letech stále stejně a kolikrát i dobrý trénink nepřináší pořádné výsledky.

    #9005 odpověď

    libormahdal

    Ne, dobře. Nebudu se hádat. Nechám ti dát za pravdu. Platí?
    Takže pokud chcete zvýšit objem tréninku 😉 = zvýšit námahu svalů = spotřebu energie doporučujeme buď přidat série nbo zvýšit počty opakování na sérii. Na tomhle se shodneme ne?

    #9006 odpověď

    Kalex

    Taky nesouhlasím s tím, že mladý kluk by měl zvedat velké váhy. Když nevíš ještě jak pořádně cvičit, tak to rozhodně nedělej z těžkýma činkama. Budeš akorát pokroucenej a ještě si přivodíš nějaké zranění. Záněty a poškozené šlachy to je potom radost léčit…

Prohlížíte 12 příspěvků - 1 z 12 (celkem z 12)
Odpověď na: Otázky začátečníka
Osobní informace: