Posilovací plán pro úplného začátěčníka.

Úvodní stránka Fóra Cvičení Posilovací plán pro úplného začátěčníka.

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (1 diskutujícího) se naposledy zapojil uživatel  WTF a poslední změna proběhla před 2 roky, 11 měsíci.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (celkem z 4)
  • Autor
    Příspěvky
  • #8987 odpověď

    Zakk

    Zdravím

    Poradil by mi někdo nějaký jednoduchý tréninkový plán?

    Představoval bych si že bych chodil do posilovny 2x týdně např. úterý, pátek a o víkendu si dal třeba doma nějaké kliky nebo tak..
    Podotknul bych, že jsem úplný začátečník, už udělat pár kliků mi dá zabrat a třeba shyb neudělám vůbec a právě proto bych s tím chtěl něco dělat abych si trochu zlepšil fyzičku a třeba i trochu zhubnul a nabral svaly 😀

    Díky za rady.

    #8988 odpověď

    WTF

    Ahoj,
    pokud fakt začínáš, nesnaž se ušetřit a zaplať si nějakýho trenéra, kterej ti to celý sepíše a hlavně ti ukáže správnou techniku cviků. Trénink ti sepsat můžu, ale techniku ti neukážu, tak stejně toho trenéra potřebuješ. Zkus hledat nějaký reference na trenéry, co máš v okolí. Dnes je tady spousta takových, kteří slouží jen jako počítadlo opakování:-D

    #8989 odpověď

    Zakk

    Chodil bych do školní posilovny, a ti kluci co tam chodí pravidelně tomu rozumí a klidně mi ukážou jak mám u toho dýchat atd.
    Ale nechce se mi je ještě otravovat s tím aby mi sepisovali plán.
    Jestli nějakej dobrej trénink znáš tak mi ho prosím napiš 🙂

    #8990 odpověď

    WTF

    Přesně rozepsat to půjde těžko…nevím, co máte v posilovně…ale tak když půjdeš dvakrát do týdne, dej si vždycky cviky na celý tělo – základní cviky – dřepy, mrtvý tah, bench – u všeho by ti měl někdo pohlídat a naučit tu techniku…každej cvik třeba po čtyřech sériích…pak si můžeš dát třeba nějaký tlaky na ramena, něco málo na ruce…měla by jsi to zvládnout tak do hodinky, pak ještě třeba 20 minut nějakou aerobku (třeba pás), pokud to budeš stíhat

    hlavně žádný honění za velkýma váhama, ani hodinový pumpování bicepsu…soustřeď se na správnou techniku, váhy půjdou nahoru na začátku rychle

    pak už jen vyladit stravu a odpočinek:-)

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (celkem z 4)
Odpověď na: Posilovací plán pro úplného začátěčníka.
Osobní informace: